torsdag 5. mars 2009

AFRIKANSK BRUDEKJOLE! =)

Jeg er med i et prosjekt som heter Comenius prosjektet. I forbindelse med dette prosjektet skal jeg designe og lage en brudekjole inspirert av et land. Jeg skal lage en Sør-afrikansk brudekjole.
Her er litt om hvordan jeg har jobbet med kjolen.





Det første jeg gjorde var å kjøpe ei bok, som jeg kunne tegne skisser i, og som jeg kunne lime inn inspirasjon i.













Så begynnte jeg å lete etter bilder, eller ting som kunne inspirere meg. Når jeg fant noe, limte jeg bilder av det inn i boka. På disse bildene ble jeg inspirert av formen.































1 kommentar:

  1. Flott Eline. Dette ser bra ut. Stå på videre skriv eller ta gjeren bilder av litt detaljer og sømmer osv. Dette er jo er krevende arbeid å jobbe med. Lykke til videre
    MVH Susannne

    SvarSlett